שדות הקרינה 44

שטנה מכריזה על ניצחון האלוהי –

לוציפר שמה לב, שחסידיה מתפלאים על פקודותיה הבלתי עקביות, בצבאותיהם של רוחות המרד, נוצר אי שקט ומחלוקות.

חלקם הגדול של חסידיה שוב קם כנגדה. וכנגד פקודותיה אותם לא יכלו עוד לקבל.

רק חלק קטן, שמר לה אמונים – הם חשו כמוה.

לוציפר, "נושאת האור", כינסה מההירארכיות שלה את אלו ששמרו לה אמונים, כמו גם את מיתנגדיה בכדי להבהיר להם את המצב.

לוציפר הבהירה להם בפרטים את תהליך שיחרור של הכוח החלקי מהכוח הראשוני – אשר יהפוך למישענת עבור כל הנשמות.

היא אמרה :"כוח חלקי זה אשר פועל ככוח ראשוני בשמש המרכזית הראשונית, נימצא גם ככוח הווה בכל, בתוך נישמותינו. כוח זה פועל בתוך ארבעת הכוחות היסודיים של האטומים הרוחניים – אש, מים, אדמה, אוויר – ככוח נוכח בכל. כוחות אלמנטאריים אלו, נימצאים בסוגי האטומים הרוחניים אותם אנו שינינו והזזנו בחומר, ואשר הישתמשנו בהם בכדי להשיג את מטרותינו לפי רצונינו האנוכי.

כאשר הכוח החלקי משתחרר הכוח הראשוני, וזורם לתוך היסודות בנישמתינו כחיזוק וכמישענת, לא יעלה בידינו עוד להשיג את ההמסה של כל הצורות הרוחניות והחומריות לאתר זורם.

זה היה יכול להתרחש אך ורק כאשר כל הצורות – הרוחניות כמו גם החומריות – יעברו תהליך של נסיגה – דרך ממלכות החי, הצומח והמינראליים – אשר מהם גופינו הרוחני פעם ניבנה – בכדי להביא להמסה של כל הצורות הרוחניות והחומריות לאתר הזורם.

בכדי להשיג זאת שאפנו להפרת האיזון ברוטאציה של ארבעת היסודות הרוחניים. כאשר האטומים הרוחניים ביסודות לא מיסתובבים עוד על פי החוק של הסדר האלוהי אלא לכיוון הפוך, היה זה מוביל להמסת כל הצורות – לאתר זורם טהור.

אולם כאשר הכוח החלקי מהכוח הראשוני זורם וחודר ישירות אל תוך היסודות – לא יכולה להופיע – לא יכול להופיע ההיפוך בתנועת הסיבוב של הכוחות האלמנטאריים, כלומר – תנועה כנגד הסדר האלוהי.

כשישוע המשיח, יישם את תוכניתו, אזי לא נוכל לנצח את הכוח הראשוני, ולהפוך אותו לשלנו. אני מכירה בכך שהכוח החלקי כבר מתחיל לזרום, אני חשה את הכוח הזה בתוך נישמתי. אלוהים הכוח הראשוני, היודע הכל, יודע הכל מראש, לעולם לא ישחרר את הכוח החלקי וייתן לו לזרום לאט, אילו לא היה יודע על ההגשמה של משימתו של בנו".