השמש המרכזית הראשונית 5

השמש המרכזית הראשונית 5 :

נפילת האנושות ( החטא הקדמון ) צריך כבר להימחק , וכל הבריאה שוב לנשום במודעות של הבורא, אבינו הנצחי. ואחר כך אנו כולנו נהיה אחד – כולנו ניהיה ישויות רוחניות של שיבעת המימדים של הבריאה. אתם עדיין צועדים על פני כדור הארץ, אולם הנשמה צריכה לאחר מכן, לחזור חזרה לבית של אבינו, בעזרת הכוח המשיחי, שהיא היכירה בתוכה עוד כשהיתה בבגד הארצי – וחיה לפי כוחות הגאולה, בכדי שברגע הנכון תוכל למשוך אליה את הבריאה הטהורה.

בתוך הנשמה קיימים שדות – משיכה (גרוויטאציה) אלוהיים. למה שהנשמה מכוונת את עצמה – אותו היא תקבל, ובזמן הנכון היא תיכנס לשם. אחים ואחיות יקרים העולם הזה נופל מכיוון שהקרינה האלוהית הולכת וגוברת. נשמותיכם אינן צריכות לחיות במישורי מודעות נמוכים, אלא חייבות לשאוף למישורים נעלים יותר,ניצחיים ואלוהיים – כפי שהבורא הבטיח לכם. הו הבינו ותיפסו מילים אלו בלבבכם, ותנו לשמש האלוהית לזרוח בתוך נשמתכם, כדי שגם אתם תהיו לשמש.

זהו רצונו של אבינו שבשמיים, ורצונו של המשיח שבכם.

וזוהי גם בקשתינו,שאנחנו משרתיו של העליון, ואחים ואחיות שלכם, מהמימד הניצחי, מהשמיים. שהבורא יברכיכם, ושייתן לכם כוח פנימי, שבעזרתו תהפכו חזרה לילדים אלוהיים מודעים, לישויות רוחניות חופשיות ומושלמות, החיות במודע באלוהים.

אמן.