השמש המרכזית הראשונית 4א

השמש המרכזית הראשונית 4 א,:

מה רוצה הבורא – אבינו – ואנחנו – משרתיו:

אנו רוצים רק דבר אחד:

שהאדם בעזרת המילים שהוא שמע כאן –

יכיר ברמת המודעות הנעלה שלו, כלומר,

הבורא בתוכי ואני הילד שלו – בתוכו:

המשיח בבורא ואני במשיח  –

הביאו לתשומת לבכם:

כל תנועה כמו גם כל מילה, כל סוג של פעולה, נרשם על ידי הרוח האלוהית,

מדוע רושמת הרוח האלוהית עד עכשיו הכל, אחים ואחיות מהמולדת הניצחית?

מכיוון שהאדם חייב בסופו של דבר להכיר את עצמו !

אנחנו איננו רוצים לעורר תשומת ליבם של ההמונים, אנחנו באנו רק להעביר את המילה. אנו רוצים שכל נשמה, הודות למילה שהבאנו, תמצא את עצמה, תכיר את עצמה, ותמצא את הגאולה שבתוכה.

הבורא, הרוח המרכזית הנצחית באדם, מחכה עד שהודות למסירותו היום יומית של האדם,היא תוכל לחדור לתוך ודרך הנשמה שלו, ולקלוט אותה לשמיים הנצחיים. הבורא, אבינו הנצחי שבשמיים תמיד פנה דרך פיות של אנשים אל ילדיו,לעמו.

בכל תקופה היו לרוח האלוהים כלים, אנשים-צינורות, מכיוון שהבורא,רוצה ללמד את עמו, בכדי שעמו יחייה באמת. בכדי שאנשים יכירו במודעות הנעלה ביותר של היקום הנצחי, שעמו יכיר בההנני הגדול,הקיים בכל נשמה.

חישבו: כמה פעמים אתם משתמשים במושג הנני? הבינו מה פירוש המילה הזאת הנני. הנני – כך פונה אליכם המורה של כל המורים –ההוויה הנצחית האינסופית שבתוככם. ומכיוון שהוא – הנני החי בתוככם, וההנני הוא הקיום הנצחי שלכם, פירוש הדבר שאת נושאים בקרבכם חיים נצחיים, וזאת הודות לקרינה הנצחית של הרוח הטהורה.

כשאתם אומרים במודעות מלאה הנני החיים אזי אתם מרוממים עצמכם מעל ומעבר למושג מוות, ומוצאים עצמכם בחיים האלוהיים ההולכים ומתפתחים בתוככם, כיוון שאתם מתחברים עם המודעות הנעלה ביותר ביקום – האל.

בנשמותיכם נמצא הכוח הקוסמי במלואו, אך את הכוח זה אתם מחזיקים בשבי, מכיוון שהאדם כבל את עצמו למסורת,לטכסים, לצורות ולהשקפות,

אולם ברגע שהאדם ישתחרר מהשקפות העולם שיצר לעצמו ונאחז בהם, ויכיר את האלוהות בתוכו, את הרמה הנעלה ביותר של המודעות, והוא יחייה על פי הדברות האלוהיות, ויכוון את עצמו אליהם בלבד, אזי בהדרגה, הוא יבין מהי השלמות הגדולה הזו –

והנול היצרני הזה שאף דבר אינו נעלם בתוכו, שום צבע,שום צליל,כלומר אף רטט. הכל חי. הכל נע בתוך הגל האדיר של הבריאה הנצחית.

אף נשמה אינה הולכת לאיבוד, היא רק נשארת כבולה, עד שתכיר את ההכל,את האחדות הנצחית, את הבריאה השלמה,כלומר, עד שתכיר את המקרוקוסמוס שחודר את המיקרוקוסמוס- ו

רק אז תהפכו למה שאנחנו – ישויות רוחניות החיות במודעות של האב, בהרמוניה וזהות מוחלטת עם היקום כולו.

אחים ואחיות יקרים, השמש המרכזית הראשונית היא לב היקום- היא הלב של נשמתכם- הרוח היא לב הנשמה, הרוח גורמת לכם לחיים נצחיים – היא מייצרת אותם בתוככם – ובכל צורות החיים – בכל היקום.

האדם יימצא חיים נצחיים ובו זמנית את המודעות הנעלה ביותר רק כאשר ייפתח עצמו לגמרי למקרוקוסמוס, כשנשמתו תיפתח לחלוטין,כלומר, שכל חלקיק של הנשמה חייב להיות בהרמוניה עם הכל.

כבר אמרתי באחת מההרצאות שלי שבכל חלקיק ממנו מורכבת הנשמה- נמצאות מספר מערכות שמש אלוהיות. כשחלקיק אחד בלבד אינו במקומו הנכון, אזי היא- הנשמה – אינה רוטטת כמו הרטט של המקרוקוסמוס, ואז אתם אינכם יכולים להיכנס לייקום -לבית שלכם,כלומר, לטוהר, – מכיוון שחלקיק קטן זה של הנשמה,זקוק לטוהר, כלומר להתחדשות…..

יקרים שלנו, זה מאוד חשוב לחשוב באופן חיובי – תנסו !!!

אנחנו מבקשים אתכם. אנא הכנסו מעת לעת – לשקט – ותחשבו על עצמכם, תשאלו את עצמכם, באיזה מצב נמצאת נישמתי, מה המצב של המיקרוקוסמוס שלי ? האם הוא זהה עם המקרוקוסמוס, כלומר, עם הבריאה האלוהית ? מה עשיתי היום ? אילו מחשבות היו לי? באילו מילים השתמשתי?

אנא חישבו כל יום על עצמכם, ותחליטו כל יום מחדש: מחר יהיה יותר טוב ! ואני אומר לכם שייהיה -.

מכיוון שבאותו רגע בו אתם שואפים לזה מכל הלב, האלמנטים האלוהיים בנשמתכם, הודות לרצונכם, רוטטים חזק יותר,לטוב יותר, ומדוע ?  –

מכיוון שהודות למחשבות האלוהיות אתם מושכים אליכם רטטים נעלים יותר, אשר עוטפים אתכם ועוזרים לכם לממש את מה שאלוהי בתוככם….

הו ראו: הבורא ואנחנו, המשרתים שלו, הבאנו לעולם שלכם, את משימת ההבהרה, משימת ההנחייה והלימוד. האדם אינו חייב לקבל את המילים של הרוח, הוא לא חייב – אבל הוא יכול. אני חוזר ואומר – הדבר היחיד שהבורא ואנחנו –  משרתיו, שבו זמנית אנו גם משרתים שלכם, רוצים הוא –  שבעזרת המילים המנחות הללו שאתם שומעים כאן נוכל להעביר לכם את המסר הבא:

הכינו את נשמתכם לשיבה הביתה, לבית של אבינו שבשמיים !.


קרא המשך בשמש המרכזית 5