השמש המרכזית הראשונית 6

כאן מתגלה מלאך הנושא את הרצון האלוהי:

בירכת אלוהים עמכם אחים ואחיות יקרים: שמי מיכאל, והנני משרת של אבינו שבשמיים וכאן אני מייצג את רצונו. אחים ואחיות, היום זרמו כאן הרבה מילים המבהירות ויוצאות מיתוך הלב של החוכמה האלוהית, אך רק מעטים יכולים לחוש בכך חסד אלוהי –

כמו בזמנים של התנ”ך ושל נביאי ישראל הגדולים, שדיברו ולימדו את המילה האלוהית, ורק מעטים חשו בתורות האלה את החסד האלוהי, וגם כמו לפני כאלפיים שנה, האנשים לא חשו את האהבה החסד והחמלה בזמן שישוע המשיח הילך על פני האדמה.

אם, נביט מזווית ראייתה של הרוח האלוהית, על ההשקפות, התמונות והתפיסות האנושיות, אזי אני יכול לומר לכם:

מה שאנו רואים זה עצוב!

עצוב לראות להיכן פונה האדם בחיפושיו אחרי הבורא, עצוב לראות לאילו השקפות כבל עצמו האדם, באילו תפיסות עולם הוא מאפשר לכלוא אותו, זה עצוב לראות שהאדם מחזיק בדעות אלו, ואינו רוצה להשתחרר מהם….,-

אך יחד עם זאת אבינו השמיימי ניתן להבנה בקלות, לו האדם היה רק פותח את ליבו והיה מאפשר לאהבה לפעול בתוכו ודרכו.

האל אוהב את כל ילדיו באופן שוו באותה המידה, ולכן הוא נותן את הכוח שלו באותה המידה גם לכל ילדיו.

ילדיו של העליון אומנם לוקחים ממנו את הכוח, אבל משתמשים בכוח זה בהפקרות, ובדרך זו מגיע המצב בו כוח זה חוזר אליכם ומשפיע עליכם באופן שלילי.

החושך כובל את הדומה לו, ומשכנע את ילדי האלוהים שימשיכו לפעול באופן דומה כלומר בהפקרות

הו תשתחררו סוף סוף מהשפעת החושך, כי הבורא ברא אתכם כילדים חופשיים.

 אתם נבראתם חופשיים האם אתם קולטים זאת ? 
מדוע כבלתם עצמכם ?

מזווית הראייה של הרוח האלוהית אתם יצאתם מדעתכם !

– הנכם ניגשים עם שני כלים למעיין טהור – אחד נקי לחלוטין והשני מלוכלך, מי היה ממלא את הכלי המלוכלך בכדי לקחת בו מיים לביתו ?? ?

תושבי כדור הארץ עושים טעות זו בידיוק!

תשאבו כמה שיותר מהאהבה האלוהית, שאבו מהמעיין הטהור הזה, מלאו את הכלי הנקי הזה במים טריים עד שיהיה מלא לחלוטין, קחו אותו הביתה וחיו הודות למים טהורים אלה. הנה היגיע הזמן לשנות כיוון. כמה זמן עוד תרצו לחכות, כמה זמן ברצונכם להמשיך ולחיות בטירוף הזה הכובל אתכם כל כך?

אנשים חיים באדישות, וכך אנשים בוחרים לחיות בחושך של העולם הזה, שקועים עד לצווארם,בביצה.

אבל הבורא זורק אליכם חבל הצלה –

תאחזו בחבל זה והוא יימשוך אתכם החוצה.

בהודייה אנו משתחווים בפני אבינו הניצחי, בפני טוב ליבו ואהבתו. רבים מילדיו, אינם מבינים את סבלנותו לאין קץ. אנשים מסתכלים על מה שאחרים עושים, זורקים מבט אל שעונם, ואינם מבינים.

אך אני אומר לכם – זה לא ייקח עוד הרבה זמן. מצב זה יישתנה

כבר בזמנים של הברית הישנה, אנשים אימצו לעצמם כל מיני השקפות תפיסות ודעות, ובעזרת טקסים אכזריים ניסו להגן על עצמם בפני זעם האלוהים שלהם. אפילו הנוצרים פחדו מפני הזעם של האל שלהם.

 

איזה מין אלוהים הוא זה שזועם, כועס ורוגז כל כך

עד שהוא בו זמנית גם מלמד

באהבה וסבלנות אינסופיים את ילדיו ?

האב אשר רוצה להוביל כל ילד וילד שלו חזרה הבייתה, אב אשר מבקש כל רגע ורגע כל שעה וכל דקה ונוקש על ליבו של כל ילד, אף על פי שכה רבים מילדיו אינם שומעים אותו.

היכן הוא כאן הרוגז של אלוהים , ממנו האנושות מפחדת כל כך עקב הבורות שלה ?

אלוהים הוא האב האוהב, ואהבתו הנצחית קורנת עליכם מלמעלה. תפרשו את זרועותיכם וקבלו את אהבתו של הבורא, כי זהו הכוח, כוח-החיים. הרי הוא האדון של כל החיים. השתחררו מההשקפות והתפיסות של העולם הזה, השתחררו מההפקרות! ואל תפחדו מזעם של אביכם הקדוש אלא תפחדו מההפקרות שלכם, מכיוון שהאנרגייה הזו תעבור המרה בתוככם.

אנא חישבו על המילים ששמעתם, שלום אלוהי עמכם.

אמן.