השמש המרכזית הראשונית 3

מסרים לאנשים חופשיים לא דת לא כת לא ספירטיזם

המשך: השמש המרכזית הראשונית 3


אחים ואחיות יקרים:

שוב ושוב עלינו להזכיר לכם , שעליכם לשלוט במחשבותיכם – מכיוון שזה עניין הכי חשוב. בגלל המחשבות השליליות, הישות הרוחנית הפכה סמיכה, והתגשמה כאדם. בגלל המחשבות השליליות השמיים הטהורים התכווצו, ונוצרו כוכבי לכת דחוסים, שעליהם חיות נשמות ללא מודעות, הממתינות להתחדשות שלהן, כך גם מחכה האדם ומאמין שההתחדשות תבוא מבפנים. אחים ואחיות יקרים, אתם ילדיו של העליון, הנכם אלוהיים, עם כל מרכיביו של היקום האינסופי. מי שמחכה לא מרוויח דבר. רק מי שחי במודעות אלוהית, במודעות הגואל, זוכה בפיס, ורק אחרי זה יתרחש מה שקורה בשמיים הטהורים – כלומר: דרך הנשמה תיקרון הרוח יותר ויות באופן אינטנסיבי – והודות לכך חלקיקים אלוהיים שבנשמה נכנסים לרטט גבוה יותר – וההילה שלכם הופכת למיבנה זוהר של רוח – הקורן לתוך ספירות נעלות יותר של מודעות.

בהרצאות שלי חזרתי שוב ושוב ואמרתי: הנשמה הינה המיקרוקוסמוס החי במקרו קוסמוס, ואתם הנכם חלקים של הבריאה האלוהית, כלומר הנכם ילדי היקום, ילדיו של הבורא. בנשמתכם שוכנים אלמנטים אלוהיים שהם – הודות לאטומים האלוהיים – נמצאים בתנועה מתמדת. בנשמה הנמצאת קרוב לבלוטת יותרת המוח, קורנת הרוח האלוהית וגורמת על ידי כך לתנודה של היסודות האלוהיים. וכך שוב מצאנו את עצמינו בנושא המחשבות האנושיות שלכם.

כשהאדם רק מתחיל לחשוב או מרשה לעצמו לייצר מחשבות שליליות,ופועל לפיהן, המחשבות האלו חודרות לנשמתוץ כיצד זה קורה ?

ביקום, המקרוקוסמוס, וגם בבריאה האלוהית הטהורה- קיים חוק הגרוויטאציה.

כשאתם מתלחילים לחשוב באופן שלילי או חיובי, כשאתם מדברים או פועלים באופן שלילי או חיובי, הנשמה מוארת בהתאם, כלומר, החלקיקים שלה קורנים בתדר מסויים. החלקיקים הרוחניים האלוהיים, נמצאים בתוככם בדיוק באותו הסדר כפי שהם נמצאים בכל הבריאה. הרוח המרכזית הינה הלב של הנשמה, שמסביבו סוביבם טריליוני טריליונים של חלקיקים רוחניים שהרוח הנצחית מחייה אותם.

אחים ואחיות, הרוח, היא תמיד טהורה, תמיד בלתי ניתנת לשינוי – רק את החלקיקים הרוחניים בנשמה יכולים להיות מוארים באופן שלילי או חיובי. בגלל ההקרנה הזו- חיובית או שלילית- הנכם קשורים ללא הרף עם אחד ממישורי ההיטהרות.

הו ראו, כאן , במישור הארצי, בו אני מוסר לכם את מילת החיים, ראיתי גלי צבעים ותיאורים שלא היו תמיד בהרמוניה עם כל היקום. יש כאלה בינכם שיכולים לקבל בפנימיותם את מילת החיים. יש גם כאלה שמיתנגדים לזה. מי שמקבל לתוכו את המילה, מפתח בנישמתו, גוונים טהורים של אור. אלו המתנגדים למילה של הרוח, מראים בהילות שלהם גווני אפלים. כל הגוונים, מצהוב עד שחור, ניתן לראות בהילה, מכיוון שההילה היא המראה של הנשמה.

אחים ואחיות יקרים:

אנשים רבים אומרים: " הרי אני מתפלל לאל, והוא כמעט ואינו עוזר". שאלו את עמיכם – כשאתם מתפללים האם אתם משוכנעים שהוא- אביכם אכן שומע אתכם? אם זה כך חישבו שוב על התפילה הזו – כיוון שבהתאם למה שאתם מתפללים – כך אתם גם צריכים לחיות. האדם מתפלל היום אך מחר מקלל את הבורא.

הו ראו: כשאתם מקללים את הבורא באותו רגע אתם גם משנים כל מיני גוונים-צבעים, תכונות של הנשמה, מכיוון שהוא האחד והיחיד – חי בתכונות הללו, כי הן חוקי החיים.

כשאתם מקללים את אביכם, הבורא, אתם פועלים כנגד החוק, כי אתם פוגעים בכבודו. מסיבה זו כל ההילה שלכם משנה את ציבעה, מפלטינה לאדום כהה או אפילו שחור. בבוקר אתם שוב מתפללים מכל הלב ואז שוב צבעי ההילה מתחילים להשתנות. אך שעה לאחר מכן אתם שוב חושבים באופן שלילי. כשאתם חיים בהפקרות על פי רצון שלכם, כשאתם מאפשרים לאגו הקטן האנושי שלכם להוביל אתכם בדרככם אזי אינכם יכולים לחיות על פי חוקים אלוהיים, כלומר על פי הרצון האלוהי. כתוצאה מכך, הרמה של הרצון בתוככם זזה למקום לא נכון מבחינת התדר שלה.( היפוך הקטבים) וזה אומר, שפחות אנרגייה זורמת,לאט יותר, וגם בצבע בהתאם לתדר. כשהינכם משתמשים רק באינטלקט שלכם ומנסים לתפוס הכל רק בעזרת השכל אתם פוגעים בתבונה האלוהית, כי התבונה האלוהית הינה חוק הפועל בנשמה. וליפיכך שוב גרמתם לשיחנוי בחלקיקי הנשמה: וכמובן גם ההילה מקבלת צבע בהתאם.

הו היו רחמניים כדי שגם אתם תיזכו לרחמים. מה אומרות המילים הגדולות הללו : היו רחמנים כלפי כולם. לא משנה מה ים חושבים וכיצד הם פועלים. אם הינך רוצה להיות רחמן, תגיש גם את הלחי השנייה, תאהב לא רק בשכל אלא גם בליבך, מכיוון שרק לדרך הזו יש ערך. רק אז תפתח בתוכך את הסגולה האלוהית – החמלה.

האם הינך חושב שאתה יכול להיות רחמן ובו זמנית לייצר מחשבות שליליות ונמוכות ? להיות רחמן כשהינך חי בהפקרות – באגוצנטריות ובאגואיזם ?

האם הינך מסוגל לראות בכל אדם את החכמה האלוהית, כשאתה משתמש אך רק בשכלך האנושי?

הו ראו- כל מישור אלוהי הוא גם מישור של אבולוציה, ואנו קוראים לזה גם מישורי החוק – ממישור הסדר ועד למישור החמלה. הם הנם שבעת המישורים הבסיסיים של היקום, שבע השמיים הנמצאים גם בתוככם.

בהרצאה האחרונה שלי אמרתי שהשמיים והגיהנום הינם מישורי המודעות שלכם, הם בתוככם. אחים ואחיות יקרים, מחשבה אלוהית מייצרת בתוך האדם את השמיים, והודות לכך יש לאדם הילה זוהרת, והילה זו יכולה להיות בעלת כוח קרינה אדיר. כשהרוח חודרת את כל חלקיקי הנשמה אזי היא חודר גם דרך כל האיברים בגופו, ודרך כל נקבוביות של עורו. האינטנסיביות של האור האלוהי הזה יוצר זוהר שקשה לדמיין אותו – ומימדי ההילה גדלים בהתאם. אף יצור נמוך יותר לא יעז להתקרב לאור כזה, אך כשאתם רק מתחילים לדבר לחשוב ולפעול באופן שלילי ההילות שלכם מתכווצות, הצבעים נעשים חשוכים יותא ומקבלים גוונים של מישורים אסטרליים: ואתם בטח שואלים – אז מה יכול לקרות ? רוח נמוכה יכולה לחדור לתוך ההילה שלכם ולהשתלט על האדם. אדם אחר רואה מה התרחש – ומתוך חוסר הידע שלו שופט ואומר – זה משוגע.

אך לא תמיד מדובר באדם חולה נפש – בדרך כלל זה אדם הנמצא תחת השפעה של איזו רוח נמוכה. וכך נשמות נמוכות, מטרטרות את האדם על ידי תדרים נמוכים – וזאת הסיבה מדוע אין התפתחות רוחנית ולמה הגוף הפיזי אינו מתפתח, האדם הופך דחוס יותר ויותר, הופך את הקטבים של נשמתו במחשבותיו השליליות ויחד עם זאת את האדמה שהבורא העניק לאדם, לשם התחדשות נשמתו.

מכיוון שכאן, על פני האדמה, היה צריך להיות בית ספר לילדיו של הבורא – אך האדם חי בבורות, ואינו יודע כמעט דבר על כוח המחשבות שלו.

קרא המשך – השמש המרכזית הראשונית 4