השמש המרכזית הראשונית 4

השמש המרכזית הראשונית 4

רבים מכם מאמינים שהעולם הזה ישתנה – וכך באמת יקרה – אך לא לפי מה שהאדם מדמייןץ

הכוח של השמש המרכזית הראשונית ייגרום לשינוי אדיר.למערכת הכוכבים שלנו מחכה התפשטות – מכיוון שהאנושות פועלת נגד החוקים האלוהיים. אחים ואחיות, בתוככם ודרככם קורנת מי פחות ומי יותר רוח, הרוצה לחדור אתכם עוד יותר. שאלה: האם אתם מאפשרים לרוח לחדור אתכם ?

רבים מכם טוענים שהדבר אינו אפשרי – שאלוהים או רוח נעלה ביותר – תגלה עצמה דרך האדם, אך אני אומר לכם שאם רוח החיים המודעים – חיה בתוככם אזי היא יכולה גם לדבר דרככם, לגלות עצמה דרככם, מכיוון שאבינו, הכורא – מדבר עם ילדיו. אבל זהו האדם שצריך לכוון את נשמתו לעבר המודעות הנעלה של הרוח. הרשו לי לתת לכם דוגמא:

אתם יושבים לפני מכשיר הטלוויזיה או הרדיו שלכם ומה אתם אומרים? אנחנו חייבים לכוון בידיוק את האנטנה של המכשיר על תחנת השידור כדי לקלוט את הצמונה או את הצליל.אותו הדבר קורה בתוככם. אם אינכם מכוונים את האנטנה על הבורא – אז לעולם לא תוכלו לקלוט אותו, ואתם יכולים לכוון את עצמכם אליו, לאבינו השמיימי, רק כאשר אתם חיים על פי החוקים האלוהיים.

וכך אני מתכוון, כשהאדם משתדל לחיות רק על פי חוקים אלה, אז יותר ויותר מתנקים החלקיקים הרוחניים שלו, ונפתחים למסרים מהרוח המרכזית.

התחילו כבר עכשיו, מיד, לכוון עצמכם לבורא. ויבוא הרגע שתקבלו, מתנה בצורה של קליטה אלוהית.

האדם שואל: איך עלי לכוון עצמי, כך שאוכל לקלוט מהעליון ? כאן שוב חוזרים לנושא המחשבות. המחשבות מרכיבות את המישור האלוהי הראשון הוא מישור הסדר: כלומר סדר את מחשבותיך ואת מילותיך. המישור הבא מלמד אותך – נסה להכיר מהו רצון אלוהי וליחיות לפיו ולא על פי השכל האנושי אלא על פי הלב. לא רק מה שאתה יכול לבדוק בחוץ הוא המציאות – אלא גם החוכמה האלוהית היא ממשית, החוכמה שהאדם אינו יכול לבחון.

קבל גם את הרצינות האלוהית, קבלו את זה אשר מזהיר אתכם, המבקש מהאנשים שיתרחקו מרוח הזמן, פיתחו את לבכם לסבלנות, לאהבה ולרחמים, ואז בו ברגע הנשמה מכוונת עצמה לקליטה. לו היה האדם חי לפי הסגולות האלוהיות אזי מערכת השמש שלכם היתה גם יכולה להתעדן, מכיוון שהאדם והנשמה הפכו עדינים ושלמים.

אחים ואחיות יקרים, אתם יכולים לומר : לבד אין ביכולתי לעשות זאת. אמן אמן אני אומר לכם, אתה בתור יחידה הנך אחראי על נשמתך, מכיוון שמיד לאחר יציאתה מהגוף הפיזי הנשמה נמשכת כל ידי ורי התחדשות, לפי הנטיות של הנשמה. כל אחד ואחד מכם אחראי באופן אישי. אחים ואחיות יקרים, לו האנושות היתה יכולה להשתחרר, מהתפיסות שלה, האלימות, מרגש היהירות, וכל ההשקפות הדתיות שלה, אז מהר מאוד היתה מגיעה לאחדות.

כל נשים הם אחים ואחיות בבורא. ובו זמנית הם ילדי העליון. קיים רק אל אחד, אדון אחד ומלכות אחת, והוא אבינו הנצחי. לו כל האומות היו חושבות בצורה כזו, אז גם אנשי המדע והתיאולוגים, היו להפוך לערוצים של חכמה ורצון אלוהיים, ורצונו האלוהי שתהיו עם אחד, ואהינו יהיה רועהצאן עפניויוביל אתכם חזרה למולדת הניצחית אותה הבטיח לכם ואז לא יהיו קייהילות כבדות ואפלות, של הערים והכפרים שלכם, שאנחנו רואים לפיהם את המצב בו נמצאת האנושות היום, אלא כל אדם היה מתרומם לרמה של מודעות אלוהית – מה שהיה גורם לכך שהאטמוספירה תהפוך עדינה יותר, ואז, אנרגיות רוחניות נעלות עוד יותר, היו יכולות להביא את כל כדור הארץ יחד עם מערכת השמש שלכם לשינוי, ולא להוביל להתפשטות.