השמש המרכזית הראשונית 2

———————–

אימפולסים לאנשים חופשיים. השראה רוחנית ממלכת הרוח.

השמש המרכזית הראשונית 2:

את מערכת הכוכבים שלכם ניתן להשוות ליקום האדיר. כפי שכוכבי הלכת מסתובבים סביב מקור האנרגיה, השמש, כך מסתובבות הספירות השמיימיות סביב השמש המרכזית הראשונית. המישורים שנוצרו לאחר הנפילה, הם ניזונים על ידי השמש הרוחנית. כל כוכב לכת נושא בתוכו מסה רוחנית בסיסית, שלאחר שמיסתיים תפקידה, היא מרוממת למודעות רוחנית טהורה, כלומר, כל חומר בסיסי יחזור חזרה לשמיים הרוחניים הטהורים.

בשלב הבא, היקום האלוהי הטהור, ייתרחב. הרוח קורנת דרך כל הצורות החומריות, כלומר גם בעזרת הכוח הזורם מהשמש המרכזית הראשונית. כוח זה, הוא הרוח האלוהית, אשר ממנה חודרות אנרגייות טהורות לכל עקרונות החיים. אם זה אדם או הביניינים שלו, חיה , צמח או מינרלים – השמש המרכזית הראשונית קורנת דרך שמשות הסגולה וחודרת את כל הצורות הללו.

כפי שהאדם לא יכול היה להתקיים לו לא היה קיים בתוכו כוח הרוח – כך גם הביניינים הארציים לא היו שורדים לו לא היו סופחות לתוכן קרינה של השמש האלוהית. אתם לא הייתם יכולים גם להוציא מן האדמה אף מינרל לו השמש הרוחינת לא הייתה משפיעה על ההתחדשות של המינרליים על ידי הסגולות של השמש המרכזית הרוחנית. דבר לא היה קיים בטבע, עולם החי לא היה מתקיים לו לא היו בו כוחות הרוח.

הרוח גורמת לחיים ביקום כולו. גם מישורי ההטהרות סובבים יחד עם השמיים האלוהיים סביב השמש המרכזית הראשונית מכיוון שזהו החוק של היקום.

חוק זה פועל פועל במחזורים הנקראים איונים. ואיונים אלו אינם חולפים מכיוון שהשמש המרכזית הראשונית מחייה אותם שוב ושוב.

וכך הקרינה המחייה של השמש האלוהית הזו חודרת את מישורי ההטהרות וכמובן יחד עם מערכת השמש שלכם.

איך זה פועל?

אנרגיות נעלות קורנות לתוך כדור הארץ בכדי להביא אותו לאחדות הקוסמית עם היקום כולו. מהי האחדות הקוסמית אחים ואחיות יקרים ?

האחדות הקוסמית הינה העיקרון הבסיסי שנוצר על ידי הרוח האלוהית הניצחית. צורת הקיום החומרית היא רק תופעה זמנית. הנביאים הגדולים דיברו על קץ העולם ואמרו שהזמן מתקרב.מהם אלפיים שנה בשביל הרוח ?

עבור הרוח זה אפילו לא יום אחד.

המישורים עליהם מדברים האחים והאחיות שלנו מסתובבים סביב השמש המרכזית הראשונית. בנקודת חתך מסויימת אנרגיה נוספת חודרת למישורים הרוחניים וגם לחומריים, והודות לכך כל מערכות השמש מתפתחות. כל דבר שאינו טהור יהפוך נעלה יותר וירוממם לחומא הראשוני. מערכת השמש, המזינה את האדם, גם היא מקבלת את האנרגייה שלה היא זקוקה מהשמש המרכזית הראשונית. לכן, היא תהפוך כמו גם מערכות שמש אחרות למה שהיא פעם היתה מיד לאחר הנפילה – לערפל ספיראלי ענק.

התמצית של הרוח, תימשך מתוך מערכת הכוכבים שלכם ובמקומה יזרמו לתוכה אנרגיות רוחניות אחרות בכדי שכוכבי לכת רוחניים חדשים יוכלו להיווצר וללבוש צורה.

"הנני עושה הכל חדש". ראו : עליכם לקלוט מילים רוחניות אלו בליבכם, כי אם ברצונכם להבין אותם רק בעזרת השכל אתם תקבלו רק היבט מנטאליץ מי שקולט מילים אלו בליבו יבין גם את המשמעות הרוחנית מכיוון שהמילה הורגת אבל המשמעות הרוחנית מחייה.

ולכן המילים הניתנות לכם מהרוח, דרך מדיום רוחני, הינן הצעות שבעזרתם תוכלו להכיר את המודעות האמיתית הנעלה שלכם שהינה אלוהית.

בקשו – ויינתן לכם, לכן בקשו הבנה, והרוח האלוהית בתוככם תחדיר בכם אתה ההבנה בתחושותיכם ובריגשותיכם. מי שמתבסס אך ורק על שיכלו, ומנתח כל מילה, ומסלף את המילה של הרוח, לא תפס עוד את תפקיד הלב בחייו.

הלב הינו האל. האל הוא החיים- והחיים הינם בתוככם – ועליכם לחזור חזרה לחיים האלו, לפני שיתחילו השינויים הגדולים.

רוח הגואל שבתוככם, רוצה ללמד אתכם כיצד תוכלו לחיות על פני כדור הארץ ברוח אלוהית, הרוח שרוצה לחדור לחלוטין לגן, הפיזי של האדם, לחדור לגמרי את החומר.

המשיח בתוככם רוצה שתקומו לתחייה, שתיחיו באהבה, שתפתחו את נפשיכם למודעות רוחנית הנעלה ביותר – ואז תוכל הרוח לחדור את החומר, והודות לכך הכל יהפוך עדין יותר, רוחני יותר, על ידי אנרגיות רוחניות שמשנות בעזרת כוח האטומים הרוחניים – האתר – את החומר.

חבל – אך האדם הפך עצמו לקוטב נגדי – לכוכב הלכת שלו – האדמה, וגם למערכת הכוכבית שבה הוא חי.

ראה המשך – השמש המרכזית 3 .