השמש המרכזית הראשונית 7

השמש המרכזית הראשונית 7:

 

מדבר ישוע גואל העולם:

הו שטן החושים, סורה מעמי ! אמן אמן אני אומר לכם, הנני החיים.

החיים הפנימיים התגלמו בתוך בגד ארצי, בכדי שאוכל לנצח אותך בגוף הפיזי. אני נצחתי אותך, אבל אתה מחשיך את החושים של ילדי האלוהים, שמכיוון שהם מתבססים על הידע של האינטלקט הם מושכים אליהם

סובסטאנציות חומריות שלך, ואין להם כבר דבר משותף עם הגאולה הכללית.

הו אנשים, הו אתם נשמות, שהביאו אתכם לכאן בכדי שתכירו בתוככם את רמת המודעות הנעלה ביותר – מודעות החיים הנצחיים. אני פונה אליכם: " חוק גילגול הנשמות יבוטל, מכיוון שהזמן של השינוי הגדול קרוב מאוד. לרבים מכם תהיה עדיין אפשרות ללבוש שוב בגד ארצי, אפשרות להתגלגל מחדש. אך שימעו לקול המזהיר אתכם והאומר: מי שלא רואה עדיין את עצמו כנשמה ורוצה ללבוש בגד פיזי – יימצא את עצמו כנשמה במצב קשה מאוד, מכיוון שהחושך מתפזר – כי המודעות הקוסמית הניצחית של אבינו השמיימי, אשר אוהב אותנו, חודרת לכל הקיים.

כישוע מנצרת אמרתי: שטנה – לכי אחרי, והיום אני קורא בתוך נשמתכם: זירקו את שטן החושים, מכיוון שהשרף הזה שגרם לנפילה, כבר מזמן השתחווה בפני כוח הגאולה.

המנהיגים הצבועים והכוזבים שלכם, מסונוורים מכוח השפעתם, לימדו אתכם דברים שלהם אין דבר משותף עם האחדות האוניברסלית והבריאה. בדרך כלל בליבם של מנהיגי העוורים חסרה המודעות האלוהית. עבורם רק השכל –האינטלקט הוא הקובע, ולכן שטן החושים שולט בכם בפנימיותכם.

אמן אמן אני אומר לכם, רוח האמת והאור, יירמוס את ראש הנחש, בכדי שאתם, נשמות המסונוורות באשליות העולם החיצוני, תוכלו להשתחרר. קירות בתי המקדש שלכם יתפוררו – כדי שתוכלו להכיר את הבורא, את אבינו שבשמיים בכל. הבורא לא חי במקדש הבנוי מאבן, אלא כל אחד ואד מכם צריך להפוך למקדש חי. מה יותר חשוב – המקדש או הבורא ? מי חכם יותר – הבורא בתוככם – או אלה המנהלים את המקדש ?

על כן לכו ונתצו את הקירות של כל מה שארצי, ותיפסו והכירו את רוח האמת בכל הקיים.

 

שילטון האור הוא בלתי מזועזע. שילטון האור אינו מתפאר, אינו עומד בפניכם ואומר – אני מתפלל עבורכם ובשבילכם הביטו בבגדי, אלא אור אמיתי, נשאר ניסתר, ומשם מבקש.

אור אמיתי הוא צנוע ועניו, מתפלל בסתר.

לא אעמוד לצד אלו המתהדרים בבגדיהם ותפילותיהם, אלא אעמוד לצידם של אלה, שבצינעה מביאים את אורם לחדרון הקטן, ושם מתאחדים עימי בתפילה, ומרוממים את מחשבותיהם אלי ולאבינו שבשמיים, ופועלים במודע עבור הזולת, מכיוון שרוב עמי חי ברעב.

 

מי ישקיט את הרעב ?

אלה החיים בשפע – מכיוון שאבינו לא תומך רק בעשירים אלא גם בעניים, במיוחד בעניים. לכן, אמרתי שיותר קל לגמל לעבור דרך חור המחט, מאשר לאדם עשיר לבוא לממלכת השמיים. את ההצהרה הזו גם הכנסייה היתה צריכה לקבל, הכנסייה שאני בתור ישוע לא הקמתי, ולא הענקתי להם כל סמכות, מכיוון שכל הפאר החיצוני הזה, אינו מקובל על ידי רוח החיים, ורק הזוהר של נשמה אלוהית טהורה, הזוהר של ליבו של אדם ישר ומודע, אדם השואף לאהבה ומראה אותה לכל אדם שאין לו אמצעים לחיות. אלה הלוחמים עבור טוב, היו אמורים לשרת את האהבה, אך הם הפכו לסניגורים של כל מה שחיצוני, כי בלבבות רבים לא בוערת אש עבור הזולת, אלא למען מבנים המכונים מקדשים.

אמן אמן אני אומר לכם:

כל הפאר הזה ייפול וכל אלה שאחראיים לפאר זה – אינני מכיר אותם – מכיוון שהבגדים שהם לובשים, קושרים אותם לעולם הזה. כי בעולם חומרי זה הם אינם שמים לב לאותם אלה הזקוקים למה שלהם יש בשפע.