השמש המרכזית הראשונית 8

השמש המרכזית הראשונית 8

אמן אמן אני אומר לכם – אהבת אבינו מובילה כל נשמה, אולם אם הלב קר ואינו מקבל את האהבה, איך יוכל האדם להתמלא ולהזין את עצמו בלהבה האלוהית?

הפכו עצמכם תחילה לאש הצדק, ואז תחושו בתוככם את הלהבה הפנימית. עליכם לדעת, שעמי צריך להפוך להיות, עם אחד. ובכל זאת חסרה אחדות, ונוצרים לוחמים כנגד נוצרים, יהודים לוחמים נגד יהודים, כולם נגד כולם – ואותו הדבר גם במישורים האסטראליים. זה קורה מפני שהנשמות אינן מודעות עדיין למהות האחדות האלוהית. עליכם לדחות את כל הדתות. אבינו רוצה מודעות אחת – מודעות המאחדת את כל ילדי הרוח הניצחית – בידיוק זאת אני לימדתי בבית המקדש בירושליים.

אמן אמן אני אומר לכם: בגלל זה כלאו וסגרו אותי. לאחר זמן מה שיחררו אותי מהבור החשוך הזה – אמן אני אומר לכם – רק אמונה בלתי מעורערת הובילה למה שהתרחש בגולגולתא – ומה שמתרחש ללא הפסקה בלבכם: להבת הגאולה הפנימית בוערת בכם.

וכך, כל אלה אשר קוראים לעצמם משרתי אלוהים, או "נוצרים" אך אינם שואפים לאחדות ולאחווה אמיתית, יושבים היום עם ידיים כבולות מאחורי קירות בית- הכלא.

מה לימדתי בדרשת ההר? " יבורכו כל אלה שליבם טהור כי הם יראו את אבינו שבשמיים".

גם אתם יכולים להיות מבורכים אם תגיעו למה שלימדתי : היו רחמנים בכדי שתזכו ברחמים, כי למי אשר חמלה בליבו, הוא חש אושר בתוכו, כי מהרחמים מתחיל הטוהר של הנשמה. הנני הרחמים, הנני החמלה, הנני הטוהר בתוככם, הנני המודעות שבתוככם, מי שמרוממם עצמו לרמת ההינני, יודע מהו החופש הפנימי והחרות שאני בתור ישוע לימדתי אודותיה וחייתי אותה. מי שרוצה לצעוד בעקבותי, חופשי לעשות זאת, מכיוון שהוא חופשי בפנימיותו.

אבינו הוא החופש. בנשמתכם שוכנת מודעות אלוהי, מודעות של החופש – כל עוד הינכם כבולים במסורת, בתפיסות, דעות, השקפות ודגמות, אתם נשארים עבדים בלבכם.

כל עוד תמשיכו להאמין בתנ"ך שלכם ובספרי הקודש השונים, ולא תחיו מהחומר הבסיסי, מהחומר שבו נימצאת האמת, הספר הזה, התנ"ך, נשאר חסר ערך – מכיוון שהמילה האלוהית ניתנה לכם בכדי לחיות אותה.הודות להקרבה בגולגולתא רוח הקודש חדרה והתגלמה בכל נשמה, וגם אתם תגיעו לקדושה זו, למרכז הגואל אתכם, כי הרוח האלוהית בכם הינה טהורה וחופשית לנצח. הרוח הטהורה והניצחית הזאת – היא הדבר הקדוש היחידי בכל היקום. לכן , עדנו את חושיכם,ורוממו את מודעותכם אל רוח החופש, ואז תשמעו את הברכה לא רק במילה האלוהית אלא בפנימיותכם.

בשמו של אבי, שהוא גם אביכם אני מברך אתכם כאן במילה, אך המילה הזו צריכה להפוך בתוככם למילה חיה, כי זוהי מהות הברכה, בשמו של אבינו שבשמיים ולפי רצונו, הברכה הזו זורמת לתוככם. אבינו אינו נוגע באינטלקט אלא בלב, מכיוון שכל ברכה נושאת עימה איכות מסויימת עבור הלב האלוהי, ורק אז הרוח יכולה לפעול דרך האדם.

הנני הרוח של בנו של אבינו המברך אותנו לנצח.