מה זה מוות 1

מהו מוות 1:

השראה רוחנית מממלכת הרוח –

מדבר מלאך של האדון הנושא של החכמה האלוהית:

ישוע הוא הניצחון על המוות – כי ישוע הוא החיים.

אחים ואחיות יקרים – אנו נכנסים עמוק לפנימיותינו ומרוממים עצמינו לבורא כי רק הוא המעיין של הכוח ביקום כולו.

הנני מבקש אתכם, בואו ונתפלל בשקט, תאספו את מחשבותיכם, והעבירו אותם למורה שלכם בכדי שהאור יוכל להאיר לתוך החדר, בו אתם נמצאים, אור של אהבה, אור של אחווה, אור של אחדות- ואל תשכחו: " כולנו היננו אחים ואחיות מהמימד האחר, מהמימד הנצחי".

הנני רוח ושמי הוא האח עימנואל, ואני מביא לכם את ההשראה בעזרת הרצאה רוחנית שהכותרת שלה היא – מה זה מוות ?

הבה וניכנס לתוכינו ונתפלל שם. אחים ואחיות, חברים יקרים, אל תהיו רק אלה ששומעים ורק אלה שקוראים, אנא, תקלטו את משמעות המילים הבאות:

המוות נוצח מכיוון שישוע המשיח חי. הוא חי לא רק באדם שדרכו הוא מדבר אליכם, אלא הוא חי בכל אחד ואחד מכם.

אחים ואחיות יקרים, ההשראה הרוחנית האלוהית אינה דבר חדש, ואכן, אנשים רבים דוחים את מילת החיים, הניתנת לאנושות דרך פה של אדם, מכיוון שניבחרי הכנסיות, מגרשים את הטוב הרוחני הקיים באנשים, אולם, את הרוח האלוהית לא ניתן לסלק והיא מתגלה שוב ושוב, דרך אנשים, המשרתים אותה, ונותנים עדות, שהחיים הנצחיים מתקיימים. אמנם לכם יש, אחים ואחיות שלנו אמונה קטנה, ורבים מכם חושבים כעת שזה לא נכון, הרוח הנצחית, משחררת אתכם ומביאה לכם חופש- וחופש זה יודע לבטא את עצמו.

אתם טוענים: אנחנו נוצרים – כאך השאלה היא האם אתם רק מכנים עצמכם כך, או שהינכם נוצרים מודעים, נוצרים מהלב.

אם כן, אז אתם נצחתם את הפחד מהמוות, מכיוון שהמשיח קם לתחייה ושב לאבינו. כפי שהוא דיבר כך דברו גם אתם: אני ואבי אחד הם.

אחדות זו היא רוח החיים ורוח החיים היא הווה בכל.

באמצעות השכינה הנימצאת בכל מדברת רוח החיים לכל ילדיה והיא נושאת את החיים ולא את המוות. ישוע המשיח קם לתחייה והוא הראה זאת לתלמידיו ולאנשים רבים אחרים שהאמינו לו. מדוע ראו אותו רק אנשים שהאמינו בו – שואל האדם ?

מכיוון שהם כיוונו את חושיהם לא רק למה שמתרחש בעולם החומרי הזה, אלא כיוונו את חושייהם לחיים הפנימיים, שהם האלוהים, הם אבינו שבשמיים!

ישוע המשיח הראה להם גם את פצעיו. מה משמעותם ?

ראו – המשמעות היא שהנני נושא את הפצעים הללו ונושא את הכאבים בתוכי עבורכם, אזי אל תקחו את הצלב על עצמיכם, אלא תמסרו לי את כל המכביד עליכם, ואת כל הכובל אתכם. הוא גם הראה לתלמידיו ולאנשים אחרים שהאמינו לו, שמה שהאדם חווה בעולם החיצון, במובן החיובי או השלילי, יוצא מתוך נישמתו. ליבו של ישוע המשיח פצוע מכיוון שהוא סובל כל זאת בישבלכם, והוא רוצה לשאת עבורכם את הצלב של החומר. רבים מכם אומרים: אף אחד עוד לא שב מהמתים, ישוע התגלה שוב בכדי שגם אתם תוכלו לקום לתחייה, לכן, תשמעו לקולו של לבכם ולא לקולם של הכנסיות.

הרי ישוע המשיח אמר – עיוורים מובילים עיוורים ויחדיו ייפלו לתוך הבור – מה פירוש מילים אלה ?

המשמעות היא שאינכם צריכים לשמוע למה שאנשים אומרים לכם, אלא לשמוע לקול הפנימי, לזה אשר חי בתוככם, והקול הפנימי הזה מודאג, מכיוון שהאנשים מכוונים יותר מידי לעולם החיצוני, לכנסיות ולבתי המקדש שלהם ומעדיפים את המיבנים על הקול הפנימי. האם אתם מאמינים שמה שנמצא במישכן אינו נמצא בתוככם? המישכן תמיד נמצא בכם, תפתחו את המישכן בכדי שהחיים יוכלו לפעול דרככם.

רבים מכם שואלים : איך לפתוח את המישכן?

עם אמונה בבורא, ובבשליטה ובקרה עצמית על מחשבותיכם, מכיוון שלמחשבות יש כוח בלתי נתפס. המחשבות יכולות להרוג, אך מחשבות יכולות גם להחיות, מי שמאמין חי, אך זה שמתלבט הוא כבר מת בתוכו.

אחים ואחיות יקרים: כשאני משתמש במילה: "מוות" אז נוצרות תמונות – אתם רואים בפנימיותכם את הגוף של אדם מת, אתפ רואים אנשים בבגדים שחורים, אתם רואים אורחים שבאו ללווייה, אתם שומעים את ההספדים, אתם רואים את הקבר באדמה – באמת זה לא יפה !

אנשים עומדים ובוכים בגלל שאדם מת. מה אמר ישוע המשיח? תנו למתים לקבור את מתיהם. כלומר, שאנשים שלא מאמינים ומתלבטים צריכים לקבור את אלה שאינם מאמינים, אך אתם הרי נוצרים – כך אתם קוראים לעצמיכם, ועליכם היה להיותמודעים ומלאי אמונה וידע.

מה זה גוף מת? זוהי רק מעטפת אורגנית, אך מה שאינו אורגני כבר יצא מהמעטפת – הגוף השני יצא מהגוף הפיזי, גוף הרוחני אותו אתם מכנים נשמה, או גוף אתרי.

הו ראו – אתם עומדים מעל קבר פתוח – ארון המתים כבר הורד, ואתם עומדים ובוכים – בוכים על אישה, על בעל, אתם בוכים על הילד או קרוב משפחה. אתם כיוונתם את חמשת החושים שלכם – לגופה. מה זה הגוף הזה, הגופה הזו ? – זהו רק בגד ארצי ההגוף הרוחני הסיר מעליו.

הו ראו: מאחרי גבכם עומד גוף לא אורגני וטופח על שיכמכם : “ בעלי, אשתי,אמא, אבא – אל תהיו עצובים אני חי וקיים! אתם בוכים בגלל שמישהו מת אבל לידכם עומד גוף אתרי הנושא בתוכו שימחה, על ידכם עומדת נשמה חיה – יותר חיה מאשר היתה בגוף הפיזי שלה, ונשמה זו רוצה לומר לכם :" ראו אני חופשייה עכשיו ואני חייה ! ורואה את כל אלה שהלכו לפנינו, והם כאן יחד איתי, והם שמחים כמוני. "

הנשמה המודעת למשיח אשר חי בתוכה תאמר: " הו ראו הנה פגשתי את מלאך המגן שלי, שאותו לא יכולתי לראות על האדמה, כשהייתי בגוף הפיזי, אני כעת מאושרת שיכולתי להסיר מעלי את הבגד הארצי, וזה שליווה אותי על פני כדור הארץ, הבהיר לי כעת, ואמר:" אל תעצבי, אפילו שאלו שנשארו בבגד ארצי עצובים עכשיו. התפללי עבורם, בכדי שגם הם יימסרו עצמם לבורא, ושהעולם החיצוני יובל לסדר מתוך החמלה האלוהית".

הו אנשים הנה הנשמה עומדת על ידכם ומבקשת מכם : שימחו יחד איתי , אך אינכם יכולים לשמוח, מכיוון שאתם רואים רק את הגוף וחושיכם מכוונים רק אל הגופה, ואוזניכם שומעות רק הספדים הנשלחים אחרי הבגד הארצי שנעלם בקבר.

הנשמה שעד עכשיו חיה רק בחומר ומהחומר, תישאר עוד זמן רב על יד החומר, אך נשמה מודעת שנושאת את הבורא בתוכה במודע, נשמה מלאת אור תאמר: "הנה אנשים החיים בחוסר ידע, אך אני יודעת שאני חיה". אחים ואחיות יקרים, חברים יקרים, לו לא הייתם מאפשרים לעצמכם, לעצב את שלושת החושים הראשונים, כשאתם שומעים, מסתכלים וחשים את מה שהעולם החיצון מראה לכם, אלא הייתם, מכוונים את שלושת החושים האלה לאל לבורא שבתוככם, אזי רבים מכם היו אומרים:" הנני חי כי ישוע המשיח חי בתוכי". ואז, הייתם חשים את כל אלה שכבר הלכו לפניכם, ואשר חיים עכשיו במישורי מודעות נעלים יותר, מכיוון שהעולם הרוחני הוא עולם של תחושות ורגשות. אך מי שאינו חש ומרגיש את מה שאלוהי – הוא מת בתוכו.

קיראו המשך: מהו מוות 2 ….