מה זה מוות 3

מה זה מוות 3:

הו ראו:

אתם נאחזים במדריכים העיוורים שמובילים עיוורים, ומאמינים, שאם ה"מת" יקבל הספד יפה מעל קיברו זה בוודאי טוב עבורו. הו לא!

אדם מואר היה נושא נאום אחר – לדוגמא: " הו נשמה, את הלכת לפנינו, ובוודאי עכשיו נוכחת כאן עימנו, ברגע זה בו אנו מניחים לתוך האדמה את גופך הפיזי. מבטך מגיע עכשיו מעבר לחומר בו אנו חיים, אם את הולכת עכשיו לבורא אז תראי את כל אלה שהלכו להם לפנינו, תמסרי ד"ש מאיתנו, ובקשי שיתפללו עבורינו, בכדי שראייתינו כאן בחומר, בבגד הארצי, תגיע רחוק יותר, כך שנוכל לראות את הפאר וההדר, אשר נסתר מאיתנו בגלל השקפותינו".

ולאלה, אשר עומדים מסביב לקבר אדם מואר היה אומר:

"אתם, אחי ואחיותי, המאמינים שאח שלנו,שהסיר מעליו את הבגד הארצי, נימצא כאן עכשיו יחד איתנו, אנא, תשלחו יחד עימי, אהבה ושלווה, אליו. הבה ונאמר לו, שאנו לא רוצים לבכות אחריו, אלא יחד איתו להתפלל, בכדי שנוכאל להיפגש יחד, במישורים נעלים יותר, כאשא גם אנו נחזיר לאדמה את בגדינו הארציים".

האדם המואר היה מוסיף:

"אתם, שנושאים כעת בליבכם עצב, אל תמשיכו בכך. תמסרו את העצב שלכם לבורא לאבינו שבשמיים, ואנו כאן בעולם החומרי ניתמוך בכם. הבורא יעזור לכם בכוחו, הודות לאמונתכם המודעת, הודות לאמונה שבפנמיותכם, ואז הכל שוב יתאזן".

האדם המואר היה מבטיח לנשמה:

" הו נשמה אל תדאגי, לאלה שנישארו בבגד הארצי, כי אנו ניתמוך בהם כאן – הרי אנחנו אחד, אנו אחים ואחיות באבינו".

ראו – במצב זה, ה"מוות" אינו מעורר תמונות של עצב סבל ועוול, לא תמונות של אבל ולוויה או של הספדים מעל הקבר, אשר ערכם שווה לערכו של הבגד הארצי".

במצב כזה הנשמה היתה מתרוממת לעבר מישורים נצחיים של אור, ובעומק פנימיותה היתה אסירת תודה, כי הית חשה שהאנשים מבינים אותה.

חוסר הבנה זהה כיום למילה "נוצרי". עברו כבר כימעט כאלפיים שנה מאז שהופיע של הארץ – ישוע מנצרת – אך הנוצרים עדיין אוחזים כמו בעווית את נושא ה"מוות".

זה מאוד עצוב, אחים ואחיות יקרים, שנושא זה, עדיין נימצא בראש החשיבות – במקום הראשון. בשביל נוצרי אמיתי הנושא הזה לא היה צריך להתקיים עוד. הרי אם אנחנו חיים אזי גם אתם חיים, אנחנו מהעולם הרוחני שכרגע נותנים השראה לאחים ואחיות בבגד הארצי. אנחנו מהעולם הרוחני, גם היינו פעם אנשים, וגם אנו הסרנו את הבגד הארצי וצעדנו בדרך המובילה לחיים הנצחיים.

בכמה דרכים אתם רוצים ללכת ?

וכמה עול אתם עוד רוצים לקחת על עצמכם ?

הו ראו קיימת רק דרך אחת אל הממלכה הניצחית זוהי דרך גולגולתא.

גולגולתא היא הנקודה החותכת – המפרידה חושך מאור. על גיבעת גוגולתא אתם רואים – אור של אהבה של שלום והרמוניה.

חברים יקרים – עליכם לבוא לגיבעת גולגולתא – איך ?

לכו בעקבות ישוע המשיח – ולא רק בזמן של תפילה קצרה יומית – אלא צעדו בעקבותיו במחשבותיכם, חיו באופן חיובי וכשבאות אליכם מחשבות שליליות תאמרו: " שטן לך מאחרי – ישוע המשיח הוא המנצח".

חיו לפי מה שאני מייעץ לכם – נסו לפחות. סלקו מזרמי המוח שלכם אצת כל המחשבות השליליותת, אל תאפשרו להם להתקרב אליכם, ושוב ושוב כשהם שבות אליכם תאמרו:" שטן לך אחרי – ישוע המשיח הוא המנצח".

רק כך תהפכו להיות חופשיים – רק בדרך זו נשמותיכם יתחילו לזרוח ואז תבינו את זה שחי בלבבכם, ותחושו את נוכחותו של המשיח, תחושו את עולם הרגש, והעולם הזה ידבר דרככם, ואתם תאמרו:"עשית טוב" .

חיו לפי הדיברות. אהבו את אביכם מעל הכל ואת רעיכם כמותכם. אני עושה צעד נוסף – אהבו את כל הבריאה, מכיוון שבבריאה שוכנת אהבה אלוהית. צרו קשר עם עצים, עם שחים, עם פרחים….

צרו בפנימיותכם קשר אלוהי עם השמש, עם הירח, עם הכוכבים, ואז תבינו מה הם החיים, והמוות לא יימצא בכם עוד קרקע, ותעקרו את המושג הזה מהשורש.

וכשהמוות יבוא אליכם אז תאמרו:"הו מוות אתה החיים שלי, את מה שחיצוני אני נושף ממני, בכדי שאוכל לקום לתחייה עם מי שאיתו עברתי את כל הדרך כבר כאן על כדור הארץ. תלכו עימו יחד, ואל תביטו על אחרים כמהפעמים היגיע לבית התפילה.

כל אחד ואחד מכם אחראי על נשמתו, כל אחד מכם אחראי על החיים הנצחיים שלו!

צרו אור בנישמתכם,כדי שמישורי האור יוכלו למשוך אתכם אליהם, והנשמה תהפוך לאור ברגע בו לא יהיה עוד חושך בפנימיותכם. תטאטאו מדרככם את השינאה, הקינאה,הטינה, הריב ואיחולי הרע – ותוך כדי שאת מטאטאים אימרו: "בוא אחרי שטן המשיח שולט במחשבותי!"

הכנסו לחדר השקט, והתפללו מתוך לבכם, וכוונו את חושיכם פנימה,  ואז תחושו יותר ויותר, את עולם התחושות הרוחניות, ותתפסו את מה שאלה המכנים עצמם נוצרים עוד לא הבינו, כלומר: בתוכי חי גוף נוסף – ובגוף זה חי המשיח – ואם המשיח חי בגוף נוסף זה זה אומר שאיני יכול למות אף פעם מכיוון שהוא אינו מת לעולם.

התחברו עם רוח המשיח ואז תבינו מה שאמרתי לכם כבר לא פעם:" יש רק חיים, מוות הינו רק תפיסה, – תיפסו את המשמעות העמוקה של מילים אלו – ותנו למשמעות זו לחדור לנשמתכם. התחילו כבר עכשיו ותאמרו:" הנני אחראי על נשמתי,. אנא שא איתי יחדיו את האחריות הזו,אנא תעקור איתי את השינאה,הקינאה והטינה ואת כל התחושות השליליות כלפי האחים והאחיות שלי, התגלה בתוכי ופעל דרכי כי ברצוני לחיות רק איתך."

ואז תתחילו באמת לחיות ולהתפלל באמת עבור כל אלה שטומנים את מתיהם בעדמה בעצב ובסבל בבכי.ובקינה, ואז אתם תהפכו להיות אחד עם זה החי בכל נשמה והרוצה לקום לתחייה בכל נשמה ונשמהץ

הינכם ילדי הרוח, הנכם ילדי הבריאה וכשתפתחו את היקום הפנימי שבכם והחיים יזרמו לתוכם, אז כל היקום יתגלה בתוככם, מכיוון שכל שדה-מודעות,אם זה מינרל,צומח או חי –יתגלה בתוככם – כי אתם ילדיו של היקום.

כל נשמה נימצאת בקשר עם כל החיים,והכל נימצא בכם –ולכן, יש בכם כל כך הרבה לחיים, כל עוד איכם מבזבזים את אנרגיית החיים בשביל העולם הזה, אלא מזתמשים בה בכדי לרומם עצמכם לרמה של רוח אלוהית – ממנה נבראתם ושעבורה עליכם לחיות.

כל כוחות החיים, כל האנרגיות נימצאות בכם,תעוררו אותם ! המשיח עוזר לכם בכך – הוא מברך אתכם במילים ופונה אליכם ומדבר דרך ערוצים אנושיים,כפי שהוא גם מדבר בתוככם,בפנימיותכם, במיימדים הפנימיים של נשמתכם – כי המשיח חי בכם.

כולנו הננו החיים!