שדות הקרינה 48

שטנה מכירה בתוכנית הגאולה האלוהית.

שטנה ידעה על קיומו של כוח של ה" ויהי " האלוהי. היא היכירה שמספיקה רק פעם אחת שירושתו של בן האלוהים – הכוח החלקי של הכוח הראשוני – שהינו מישענת של הנשמות – אז ימיר וירומם הכוח האלוהי – ה" ויהי" האלוהי – רצונו של אלוהים – את כל מה שחומרי וחומרי למחצה – לחומר רוחני.

עוד מקיומה הקדמון – בגרעין המהות של האיסופי, היא ידעה גם על החוקיות הבאה – כלומר שהרוח הראשונית – תיבנה מחדש את הכוח החלקי מהכוח הראשוני בכוכב המרכזי הראשוני.

בגלל ההזרמה של הכוח החלקי – כפי שכבר ניתגלה – התמעט בהתאם לחוק – כוח הקרינה של השמש המרכזית הראשונית. לאחר ה"כולה" של בן האלוהים, זרח במקום זאת בכל נשמה כוח אנרגטי משמר ותומך – הוא ניצוץ הגאולה – הכוח המשיחי האלוהי.

כל ילד יביא – כשהוא יהפוך להיות טהור לחלוטין -את ניצוץ הגאולה בחזרה לכוח הראשוני. הודות לתהליך התואם לחוק זה, הכוכב המרכזי של הבריאה יגדל שוב, ויתעצם באורו הודות לתהליך הבנייה מחדש של הכוח החלקי.

עידן הגאולה מגיע לקיצו

הכוח הראשוני, הנשימה האלוהית קורן בעוצמה רבה יותר בתוך כל הנשמות וגם לתוך איזורי האדמה. על ידי כך, הוא גורם לתהליך של חזרה הביתה של ילדי האלוהים באופן אינטנסיבי יותר.

יחד עם הופעתו הרוחנית של המשיח שאותה ניבאו מראש, ילך וייתפוגג אט אט עידן הגאולה.

בזמן זמן זה של הופעתו של הגואל – יהושוע המשיח – השמש המרכזית הראשונית תינשוף בעוחמה רבה יותר את ה " ויהי " האלוהי.

בכך מתחיל באופן אינטנסיבי עוד יותר תהליך ההמרה של המיבנה החומרי למצב אתרי.

גם אם עידן הגאולה – כלומר גם עידן הדגים – מגיע לסיומו – בכל זאת לא תהיה עוד לא לכוחות הדמוניים אפשרות לגרום לעיוות ולהמסת של הכל.

הכוחות של עידן ההמרה והשינוי, של עידן הדלי, ימירו את כל הנמוך לגבוה יותר – כלומר לרמה אתרית.

דרך נכונות ההקרבה ומעשה הגאולה של בן האלוהים, תהליך הנפילה עבר מיפנה, אפילו אם הדבר עדיין לא מורגש במישור החומרי ובמישורי ההיטהרות.

כל זאת ראתה שטנה וחזתה מראש וניכנעה בלב כבד.