מה זה מוות 5

מה זה מוות 5 :

שמי מוריאל ואני נושא של הרצינות האלוהית וברצוני להסיר מכם את הפחד מהמוות. מוות הינו התחלה של חיים חדשים.

מוות זוהי התחלה של חיים באור הרוחני, בעולם היופי. בעולם הרוח, אין מלחמה, אין טרור, אין אגרסיה. אנשים של העולם הזה, כובלים עצמם לחומר, הם נאחזים בו ותלויים בו, וכשעוזבים את העולם הזה ממשיכים-לצערינו – לדאוג לחומר המכונה "הרכוש הפרטי שלי".

אך דעו, ותיפסו זאת במדעותכם כי המוות כבר נוצח! החיים הנצחיים האלוהיים נימצאים כבר בתככם – ומה שארצי יישאר מאחוריכם

.

אבינו שבשמיים, אשר מתוך הטוב האינסופי שלו, העניק לכם את כדור הארץ כמקום של חסד, כדי שתוכלו כאן לשאת את מה שהעמסתם עליכם. עליכם להשאיר כאן על האדמה את כל העול הזה אותו אתם מכנים – עולם. – כולל כל מה שהעמסתם על עצמיכם בחיים אלה ובחיים קודמים.

הזמן קצר ! השינוי של האדמה עומד בפתח (כבר במיפתן ) – העולם הרוחני נימצא בחזית רחבה בדרך בכדי להכין עבורכם דרך חזרה הביתה אל המולדת שלכם.

האדם הרס עד עכשיו הכל ועכשיו הוא אומר ומאשים – "אלוהים מעניש אותנו" !

אבינו שבשמיים אינו מעניש לעולם – זהו האדם אשר מעניש את עצמו – פעולה ותגובה –סיבה ותוצאה: זרעתם ואתם קוצרים.

כל מה שיפול על האדם יוצא מהאדם עצמו. לכן אנו, מהעולם הרוחני מבקשים אתכם, קבלו את המילים האלו, הסכימו עימם ותנו להם יפעול בתוככם – כי אנו מהעולם הרוחני באנו אליכם ועומדים לפניכם ומתחננים – שובו – נותר עוד רגע.

התפללו, הודו באשמה, סילחו לרעכם, סילחו לכל אלה שלהם אתם שולחים מחשבות זדון, ומילים מלאות שינאה – כי כל זה ייפול אליכם בחזרה. היו טובים, היו מלאי הבנה, ודעו שקבצן שברחוב יכול להיות קרוב יותר לגאולה, מאשר אדם בעל עמדת כוח החושב שהוא שולט בעולם. חיו והיו טובים, התמלאו בהבנה – כי רק כך אתם הופכים את הדרך חזרה הביתה קלה יותר.

אתם יכולים להשיל מעליכם כל כך הרבה …. והעולם הזה אינו תחנה סופית התחנה הסופית שלכם הינה המולדת הרוחנית שלכם ושלנו, ושם אנו ממתינים. ורוצים שוב יחד לשבת עמכם אל השולחן תחת חסותו של אבינו הקדוש.

בידיוק לזה אנו מזמינים אתכם ומבקשים שתבינו מה מחכה לכם אחרי המוות על כדור הארץ.

כעת אני מעביר את המילה לנושא של הסדר:

קיראו המשך מה זה מוות 6